Tema: Re: Pape
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-02 15:21:44
Nejuokauk, amateur/one-timer žvejams mintis įmerkti meškerę kyla max vakaras prieš žvejybą, o dažniausiai tai tos pačios dienos ryte. Didžiausias klausimas būna - kur dzikų nusipirkti, netampamt visos šeimos kartu po visą miestą, o jei jau už miesto nuvažiavai - beveik amen.
Tai čia DZIKAI, o apie leidimus aš net nebesvaigstu jau.