Tema: Re: rekomenduokit kaip susirist mikro masalu sistemele
Autorius: servisas
Data: 2010-06-04 23:07:32
As tai tikrai nezaisciau su tokiom bliombom. Mano galva geriausia sistema-
tinkamas (liaunas ir jautrus) spiningas, plonas mono valas ir vienas
guminukas su maziausia galva, su kuria imanoma rasti dugna. Tikrai bus
geriau, nei su visokiom bliombom, nes bliombos tokios zvejybos delikatuma
visiskai uzmusa. Taip pat tokiu budu zvejojant galima naudoti labai plona
vala, o eseriui valo storis yra labai svarbus.