Tema: Re: lengva meškerė
Autorius: karolis
Data: 2010-05-26 15:00:57
tai perskambink parduotuves, turetu pasakyt. maciau pvz laureola, vytenio g. 25 pries pora menesiu turejo

bet siaip turek omeny as ten pasiuliau is pigiu variantu, taip kad kokybes dideles nesitikek

"0.5 B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message news:htj1e7$r1l$1@trimpas.omnitel.net...
sveiks,

na teleskopas apie penkis metrus ir kiek galima lengvesnis būtų tai, ko ieškau  :)  val pagal Karolio linką visai tiktų 5 m., bet tik kad jie Kaune, o man ryt jau reikia turėt, plius siuntimo išlaidos. Gal kas Vilniuj užmatėt kažką labai panašaus ir produkto, ir kainos aspektu?  :)