Tema: Re: mokami karpynai
Autorius: RS
Data: 2010-05-25 18:40:46
"pagavai-paleisk" tai kaip dulkintis nenuleidinejant ;)
Kitu kampu: pagavai paleidai, ir begi i parduotuve kur ta pacia zuvi tik jau
shvinktelejusia nusiperki is veliau ja pagavusio verslininko. Sita schema
galima butu supaprastinti: pagavai-parsinesei namo, o pinigus internetu
pervedei i spec.saskaita versklininkam paremti. Ir tau patogiau (ir
smagiau!), ir verslininkui: nereiktu jam dar karta tos pacios zuvies gaudyti
;)