Tema: Re: Karšių sezonas
Autorius: Dar321
Data: 2010-05-13 17:46:29
Ant slieko dar x...uinia, o vat man kadais teko vienoj baloj karšius begaudant veizėt, kaip šalia žvejojęs dieduks per pusdienį išlupo 2 ar 3 lydžius pačia šėryklėle "paspringusius", bei dar porą nukando velniop... Tiesa, per porą žvejybų ten pats esu ištraukęs starkiokų porą po 800g ir vieną 1,2kg ant musės lervų (10 nr kobinukas ir 0,10 mono pavadėlis).

--

Pagarbiai,