Tema: Re: Nelegalas
Autorius: Servisas
Data: 2010-04-28 14:49:08
Ble ble, man vis kyla klausimas, ant kiek gaji zmoniu isliekamoji atmintis.
Kokia15 metu nuo draudimo ivedimo jis galiodavo iki 04-20. Pries kokius 7
metus del saltos ziemos buvo draudimas pratestas iki 05.01. Sis draudimas
galiojo viso labo du metus ir buvo vel grazintas senasis terminas. Tai va
dabar idomu, kiek desimtmeciu dar bus zmoniu, sventai isitikinusiu, kad jis
tebelagioja iki 05-01.
Taip pamascius reiktu kokiems metams is viso uzdrausti zvejyba, tai po to
turbut 20 metu dar butu tikinciu, kad ji uzdrausta ir konkurencija butu
mazesne.