Tema: Re: zvejyba komerciniuose tvenkiniuose
Autorius: Igaliotinis
Data: 2010-04-22 20:30:02
nujo. ash labiau apie tai, kad kimba (kaip komerciniuose), ten kur sedi.

"VP" <vilius@bilekas.lt> wrote in message
to igaliotinis :nereiktu painiot "savo prudo" su "komerciniu telkiniu".

Romanai. Mano vaikai labai smagiai laika leisdavo prie Minijos, Nemuno o ir
prie tokiu nedideliu upeliu kaip Kamaja taip pat yra buvusios ir
zhvejojusios... O va nuo tokio dzhiaugsmo kaip "karpynai" man pavyko jas
apsaugot....
"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message
smagu prie savo prudo meskere imerkus zaist ivairius zhaidimus karts nuo
karto. žr. foto :)