Tema: Re: Leidimas zvejoti neisnuomotuose vandenyse
Autorius: Ogis
Data: 2010-04-14 13:57:26
Jo. Kaune irgi man domina. Pernai buvo Krėvės pr. į pabaigą ten tokie kotedžiukai po dešine nuo saulėtekio važiuojant. Tai ne tuose žvejuose kur naujas pastatas atpyltas, bet kur šalia parduotuves načnyko buvusio.

Ir dar su respublikiniu leidimu Kaune galima šiemet pažvejaut kur kitur, o ne tik mariose? Bo pernai tai visos upės ir net Lampėdis tik su žvejo bilietu.