Tema: Re: Spiningavimo sezono pradzia ?
Autorius: Darienas
Data: 2010-04-14 12:19:23
Hebra baikit varyt ant manes :)
Kaip ir minejau paskutine lydeka pagauta prie 15 metu ar daugiau. Aplamai as
esu pats humaniskiausias zvejys. Vieni pagauna nufotografuoja ir paleidzia.
Taip sukeldamos zovims skausma ir stresa. As aplamai ju nepagaunu :)
vadinasi net nesuzaloju. Cia vadinasi daugiau teorine zvejyba. O kas liecia
datas nuo kada galima. Tai klausiu todel, kad kaskaip buvau isitikines, kad
po tokios usitesusios ziemos sezonas gali but ir nukeltas. Juk negalime
sulygint praejusio pavasario ir sito.

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
siemet nuo sausio 1

database 5026 (20100413) __________