Tema: Re: Q: termosas
Autorius: Petka
Data: 2010-03-23 13:57:02
Mano primusas atlaike visa vasara ir ziema. Naudojamas 1-2 kart
savaiteje, kartais ir dazniau. Neslidus, 2 kamsteliai (paspaudziamas ir
uzsukamas) kaip kam labiau patinka. Abu veikia puikiai. O vat maximiniai
buvo ne vienas kad sugedo, be to per maximinius lasa arbata kai
uzdarai... Na vienzo - ant termoso holograminis lipdukas "Pass" - manau
gamykloj buvo isbandytas ir ne fuflo. Tiesa kainos nezinau - gavau
dovanu. Na o maximiniu daugiau nebeperku - nesinori nervintis ir metyt
pinigu o paskui ir daiktu...
---
Petka