Tema: Re: keicia taisykles
Autorius: kaleda
Data: 2010-01-14 13:07:15
> O ko skubi ? Pagal vikipedia, "Lietuvoje iš viso yra 2830 ežerų, kurių
> plotas didesnis nei 0,5 ha". Taigi, darbo daug, visiems užteks :)

tai pala pala
o kur dar upes ?
O jas dar gabalais skirstyti reikia, nes sia ziema buvo tarpas, kai
Nevezis uzsales panevezy ir Kaune, o Kedainiuose net leduko uzuomazgu
nebuvo !

O siaip tai cia panasu, kad koks seimo narys prasiblaive, paziurejo, kad
  jau puse kadencijos praejo, o jis anei vienos istatymo pataisos
neuzregistraves. Galvoja "x.jova mano statistika...."
Vaziuoja i darba - pyst ziuri kaip Marius Staniulis ant Neries zvejoja.
Darbe paskaito delfi - paskendo kazkas.
Ir tik BINGO! Ideja!

--
kaleda