Tema: Re: Ledas
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-14 10:39:21

"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> parašė naujienų
news:hg2ti0$u2n$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> Buvau siandien pracheckint Moletu rajone, orai teikia vilciu.
> Pratekanciame ezeriuke misko ilankeleje prie kranto 1,5cm. Antradieni
> tikiu kad jau vaikscios, treciadieni gal ir pats isbandysiu.

Suni rytais vedzioju po Verkiu miska Vilniuje. Yra ten tokia bala apie 20x30
m dydzio ir apie 1-1.5 m gylio. Vanduo visa laika ten pasipildo ir toliau
kazkur isteka - gal but I Cedrono upeliuka. Tai jau vakar ryte ,sita bala
pilnai buvo uztraukta leduku. Vaikscioti nebandziau, bet maciau, kad per
visa ja eina suns arba lapes pedsakai. Reiskia neismuko ir perejo.
Garnatuotai, kad siandein jau ten galima buvo ir zmogui bandyti pereiti, bet
su tamsa to nesinorejo tikrinti.

P.S.Taip manyciau, kad tokie Zvernai, Isnarai ir Didziulis Dusmenyse, tikrai
jau ryt/poryt stoves padengti kokybisku ledu.