Tema: Re: ar čia viskas gerai ? ;))
Autorius: Ruta
Data: 2010-11-09 18:54:42
:)))

Aš irgi tiksliai nežinau, kas ten ir kaip, bet tik žinau, kad ir
stačiom, ir nulėpusiom ausim tai yra ta pati veislė, tik kačiukai būna
kai kurie tokie, o kai kurie - kitokie. Savotiškai čia taip gaunasi, bet
matyt ten kas nors genetiškai susiję su kokiais recesyviniais genais,
kad neišskiria į atskirą veislę (ar bent jau porūšį).