Tema: Re: Turime www puslapį
Autorius: Ruta
Data: 2010-09-03 21:21:16
Dėl pačios konkretaus puslapio teksto kokybės nieko pasakyti negaliu,
taip gerai anglų kalbos nemoku, tačiau aš irgi likau nemaloniai
nustebinta, kad lietuviškas veislynas _pirmiausia_ "užkuria" svetainę
anglų kalba. Nors, jeigu iš tiesų, tai nebuvau nustebinta, greičiau
nusivylus :( Nes tai ne pirmas kartas, kai susidomėjusi lietuvišku
veislynu "atsiremiu" į _tik_ anglišką tekstą. Na, aš suprantu, norima
pasiekti užsienio klientus, o bet tačiau...