Tema: Re: kiemsargio
Autorius: Povilas
Data: 2010-08-05 21:39:56

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> parašė naujienų
news:i3cqnd$v8d$1@trimpas.omnitel.net...
> Turim lesej buivydiskese situos:
> http://www.lese.lt/lt/dovanoju/g.12259
> http://www.lese.lt/lt/dovanoju/g.12296
> http://www.lese.lt/lt/dovanoju/g.12648
> Ilgokai uzsibuvo Taiga ir Beta (pirmi pora skelbimu), pamatyti juos galima
> buivydiskese, pasneket smulkiau duotais numeriais skelbimuose.
> Siuo metu jos baikstokos, bet cia manau del statybu triuksmo pastovaus,
> siaip pabuvus truputi kartu, pripranta ir pasidaro draugiskos ir
> drasesnes..
> Trecias neatitinka kalytes kriterijaus..

Dabar as galvoju,kad pasakiau "vidutinio" dydzio ir pasakiau taip kaip man
pasake. O veliau ir pats pagalvojau ir dabar matau is situ nuotrauku,kad
"vidutinis" tai jau visai ir nemazas suo. O tie zmogeliai pries tai turejo
gerokai mazesni suneka.

P.S.Kaip man tai jie visi grazus ir tinkami, stai todel ir nenoriu vaziuoti
i prieglauda.