Tema: Re: Del sausiako katukams
Autorius: aviliux
Data: 2010-10-21 06:13:06
per pora metu jamiau kokius 6 maisus po 15kg RC fit32, dalinausi, perpildavau i paprastus maximos
maiselius, man irgi ipildavo, veziojau bagazinej, laikydavau tuos maximinius spintelej vonios - ir
nieko, niekada nepastebejau kad kate raukytusi
gal kaiptik negerai kad jis suto tavo buteliuose. Laikyk originaliam maise
O gal tai nuo kates priklauso. Manoji nelepinta, kai nori valgyti tai valgo viska