Tema: Re: kokia tikimybe?
Autorius: Povilas
Data: 2010-09-16 18:48:46

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> parašė naujienų
news:i6ojhc$qim$1@trimpas.omnitel.net...
> Sekant kazkieno komentarais.. Sterilizuok, prarasi tik galimybe veliau
> turet suniukus (ir jei pasirinksi pigu garazini veterinara, gali dar kokia
> infekcija ar lieva narkoze gaut), o jei jau pasirinksi vaistus, labai
> aiskiai susizinok kaip jie veikia ir kokios salutines pasekmes nuo ju buna
> is normaliu saltiniu ar bent keliu normaliu veterinaru..
>
> Siulau Virginiju Justiniskiu Veterinarijoj.

Pasiklausinejau veterinaru keliu.Veterinarai ne tiesiogiai, bet duoda
suprasti,kad cheminis abortavimas yra labai negeras reikalas, todel jis
atkrenta.Taip pat tie patys veterinarai ne tIesiogiai duoda suprasti,kad
mano kales atveju,jos tikimybe pastoti yra nykstamai maza. Bet vieni
veterinarai tiesiog per jega siule tuoj pat atlikti sterilizavima ir is to
leidziu sau daryti prielaida  , kad jie tiesiog truk-plysk nori isiulyti
sterilizavimo procedura nes is jos uzdirbtu nemazai pinigu.Tuo tarpu, tie
veterinarai pas kuriuos pastoviai vedu savo augintinius, pasiule palaukti
23-24 paros ir padaryti tada ultragarsini tyrima ir tada jau spresti ar ka
nors reikia daryti ar ne.Tai nutariau,kad taip ir pasielgsiu.