Tema: Re: COMM: Uzdaras kates tualetas
Autorius: Naras
Data: 2010-06-30 11:01:41
Sveiki,

turejau panasia problema, kai paaugo mano meino meskenas :)
Vienintele vieta kur buvo didziausias tulikas katems, tai:
http://www.zuvele.lt/
http://www.zuvele.lt/inc/prod.php?2444
Ne visuomet jie turi ji gyvai, bet uzsisakius atveza. Sake tai
diziausias uzdaras tualetas koks tik gaminamas. Paskambinus klausk ar
turi turiku butent meino meskenams. Jie turetu zinoti apie ka eina kalba ;)
Kalvariju turguje niekaip negalejo padeti.

--
Naras
mob.tel. +370 699 27000