Tema: Re: Ar galima bausti įstatymu nelegalius sunų veisėjus ir pardavėjus?
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-05-09 21:32:01
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hs6umv$27g$1@trimpas.omnitel.net...

> "Daiva D." <ddaiva@gmail.com> wrote in message
>>

> Irodymas, kad shuo yra tam tikros veisles yra popieriukas, taip? Jei
> pardavejas nepakishineja to padirbto popieriuko, didelio kriminalo nematau.

O aš matau nusikaltimą prieš veislę ir prieš žmones, įsigijančius tokį šuniuką. Pagaliau ir prieš pačius šunis, nes kaip taisyklė, tokie veisėjai kergia nepatikrintos sveikatos šunis (konkrečių veislių atveju - kelio girnelių išnirimas yra kasdienybė), kales kergia kiekvieną rują, šuniukus parduoda pernelyg anksti atplėštus nuo kalės; nedehelmintizuotus, nepaskiepytus.