Tema: Re: Reikia pagalbos medyje istrigusiam kaciukui
Autorius: Caponi
Data: 2010-05-03 23:26:31
Taigi va, naujienos neblogos.

Alpinistu pagalba pavyko is medzio ji iskrapstyt, jis panikoj nusoko, bet si
karta mes pasiruose apacioj buvom istempe paklode. Visa beda, kad jis is tos
paklodes issoko ir nuleke tiesiai i upe, beveik nuo Zaliojo tilto daplauke
siaip ne taip beveik iki Pedagoginio tilto, mes keturiese (as, vienas is
alpinistu ir dar pora vyru atsitiktinai buvusiu ant kranto) siaip ne taip
sugebejom ji suzvejoti ir istraukti i kranta. Katyte buvo nuvezta i Jakovo
klinika, mane greitoji biski apkandziota ir apsibaladojusi isveze i
ligonine, kur gavau visa kompleksa skiepu, is ten nulekiau i veterinarija.
Katyte gavo doze laseliniu, antibiotiku ir visko kas priklauso, dabar miega
pas mane darbe :-)
Vilties yra, kad viskas bus gerai, rytoj per pietus vel vaziuosim pas
veterinara issamesnei apziurai, nes siandien svarbiausia buvo ja nors
kazkiek atgaivint po 4 dienu bado ir troskulio bei beveik kilometro
nuplaukto upe. Tai tiek va naujienu, tikekimes, istorija tures visiskai
laiminga pabaiga.

Caponi

P.S. Geru zmoniu visgi Lietuvoj yra :-)