Tema: Re: Suo gaudo kates
Autorius: trickyvic
Data: 2010-05-02 00:30:34
Ok koduote liks koduote, bet labai trumpam sugryzkime prie paties
klausimo ( problemos kaltininko (-es)

Klausimas nuskambejo, ne kaip ismokyti suni paklusti, o kaip ATPRATINTI
nuo GAUDYMO, ve del ko as putojuosi, del paklusnumo niekas net
nesigyncioja turi buti besalygiskas ir nedelstinas paklusnumas kitaip
nieko nebus, bet atpratinti suni nuo instinktu tai kazkokia utopija arba
tiesiog autorius ar autore nelabai suprato ko klausia...