Tema: Re: "bio kill' sunims pries erkes
Autorius: Justina
Data: 2010-04-23 10:58:42
Galima Duowin Contact, Advantix ir kt., jei neklystu, tai vienintelis
Frontline turi tokį "poveikį", kad ne atbaido erkes, o tik įsisiurbusias
paskui užmuša. Visi kiti - atbaido, o jei kokia vis tiek įlenda, tai kur kas
greičiau nužudo.
Aš savo šuniui naudoju Duowin, nesiskundžiam :) Nors maniškės erkės neima.
Pernai tik vieną kartą - pavasarį teko lašinti... Žiūrėsim, kaip šiemet bus.