Tema: Re: Meino meškėnų kačiukai ir paroda
Autorius: Ruta
Data: 2010-03-19 09:09:45
Manau, čia daugiau konkretaus gyvūno charakterio klausimas. Tiesa, mūsų
butas pakankamai didelis, bet tikrai negaliu skųstis, kad "kenčia
viskas" - mūsų katinas, nepaisant gabaritų, įspūdingai atsargus ir
stengiasi nieko nenumesti (per 6 bendro gyvenimo metus yra sudaužęs
vieną vazą ir kelis eglutės papuošalus) - kartais pati stebiuosi, kai
jis sugeba kaip koks gyvatinas išsiraityti, net ir užėjus kovos su
dvasiomis valandai :)))) O va veisėja pasakojo, kad jo "dėdės" gyvenimo
filosofija yra "aš didelis ir kliūčių man nėra - vistiek viskas nukris".