Tema: Re: Veterinaras Vilniuje
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-16 11:33:10

"efk0nas" <efk0nasNOSPAM@gmail.com> parašė naujienų
news:efk0nasNOSPAM-8F9120.11241316032010@www22.fh-zwickau.de...
> Sveiki,
>
> Atsikraustymo ƒ Vilni— proga ie”kom veterinaro, kuris nepatingņt—
> padaryt tyrimus ir pasiai”kint, kodņl vienai m•s— mopsei vis dar
> p•liuoja ausys.
>
> Aći• uĻ rekomendacijas.

As tai rinkciausi pagal gyvenamaja vieta,nes ne visada bus taip ,kad galesi
vaziuoti i kita miesto gala, kad ir pas pati geriausia veterinara, o
butiniausias paslaugas sugeba suteikti bet kuris veterinaras. Nebent turi
kokiu nors antipatiju kazkuriai tai konkreciai personai. Pvz. as ir mano
zmona turi antipatija A.Kvikliui ir nors jis ir atsikrauste su savo gydykla
visai arti mano namu, as pas ji nieku gyvu nevesiu jokio savo gyvuno :(