Tema: Re: suva negrizta pas seimininka
Autorius: DaivaD.
Data: 2010-02-26 08:44:54
Na štai jūs lankėte dresūrą, o šuo neišmoko net elementaraus "pas mane". Nebloga ta jų metodika, bet realiai "kietesniam" šuniui ji neduoda naudos. Ne pirmą kartą girdžiu, kad Rekso auklėtinių neįmanoma paleisti nuo pavadžio.
Bendrai tai tik vienas asmuo iš Rekso komandos man labai nepatinka, nes jis tiesiog neturi kvalifikacijos daryti tai, ką bando daryti. Nemanau, kad galima laikyti žmogų zoopsichologu ir šunų elgsenos konsultantu, jei jis neturi tam reikalingo išsilavinimo ir rimtos patirties, anei yra pasiekęs kažkokių apčiuopiamų rezultatų, o tik yra perskaitęs Karen Pryor knygeles... Tos knygelės geros, skaityti jas verta, bet to negana :)
Dėl kitų asmenų nieko negaliu pasakyti, mažai apie juos žinau.