Tema: Re: Priminimas vilniečiams
Autorius: Ramaas
Data: 2010-02-08 15:26:20
man buvo panašiai vedžiojau šuniuką kai dar sniego nebuvo
ir nepatiko tas žmogus jam ir aplojo jį, tas tuoj prikibo kodėl šuo be antsnukio,
aš nusijuokiau pasakydamas tokiam negamina tas ginčytis pradėjo kad gamina o kai
nuėjau bumbėjo kad skusis aiškino, kad mane pažysta kad bus blogai su šuniu.
tai va kokių žmonių pasitaiko, ai va dar vienas buvo kai vienam penkiaaukščio namo
kieme šuo kakutį darė buvau jau maišelį rankoj laikęs laukiau kada padarys,ale va per
langą ir bobutės ir diedukai kai pradėjo kaukt kad ekstramentus surinkčiau ale kai pamatė
kad surinkau ir net isinešau iš jų kiemo tai tik užsidarė langus ir dingo visi, o kur padėka?
nevisi juk surenka kakučius pats ne syki esu matęs.

R.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> parašė naujienų news:hkoqv3$3n7$1@trimpas.omnitel.net...