Tema: Re: Mano vaikas
Autorius: pranZo
Data: 2010-01-20 16:20:06
uz kauno pas draugus buvau, stovint prie masinos atsliauze. ejo nedrasiai, o
paskutinius pora metru tai tiesiogiai ant pilvo prisliauze.
perkarusi visa, drebanti. siaip antkaklis buvo, bet jei galima antkakliu
pavadinti su dokumentu segtuvu uzteda dirzeli nuo blusu...
dabar uztat jei sedziu namie prie kompo tai kaip katinas ant keliu susirango
ir snaudzia.
totali geriete :)