Tema: Re: Krenta katinui svoris
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-15 19:28:15
Nonis schrieb:

> 1. Su kokiom ligom gali buti susijes svorio kritimas (apart jau mano
> minetu)?
> 2. Nuo ko patartumete pradeti ziureti. Nes musu veterinaras vos ne kas
> menesi siulo darytis kraujo tyrimus kuriu kainos didziules. Jau
> nekalbant, kad kiekvienas apsilankymas nemazai kainuoja.
> 3. Galbut reiketu atlikti rengena...?

Kadangi kraujo tyrimai daryti ir pagrindiniai "įtariamieji" atmesti
(cukrinis diabetas ir inkstai, ką aš irgi pirmiausia būčiau sakius),
tai... gal elementariai dantys? Labai gerai apžiūrėkit dantis, ar nėra
daug apnašų ir neparaudusios dantenos, ar gal koks dantis nuaugęs kaip
nors į gomurį ar dar kas nors. ir jam skauda kramtant, ko pasekoje jis
mažai ėda, o tada ir lysimas, ir silpnumas, ir nenoras ką nors daryti.

Ir gerklė - ar ne raudona? Na, kaip žmogui, angina :) bet ne angina,
žinau, kad katėm kažkoks labai bjaurus virusinis nosiaryklės susirgimas
būna. Nors gal tokį dalyką kraujas rodytų, bent jau uždegimines reakcijas.

Jeigu siūlo darytis kraujo tyrimą - kokiu pagrindu? Tik taip, "o gal ką
pamatysim", ar turi kokių įtarimų ir galvoja, kad, peržengus kritinę
ribą, pasimatys?

Kačių imunodeficito testo nesiūlė padaryti? Nors grynai naminiam katinui
užsikrėsti lyg ir nebūtų kaip, bet jeigu jau ieškot galų...

Iš rentgeno - ką tikitės pamatyti? Gal geriau echoskopiją?

Dėl skausmo: gal jam ir skauda, bet katės labai moka slėpti. Kai mes
pastebėjom, kad katinui skauda, tai buvo jau pusiau negyvas, vos
ištraukėm :/