Tema: Re: gydomasis Hill's guliasas
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-11 12:08:31
Povilas schrieb:

> As pats takso neturejau,tai negaliu sakyti, o tiek kiek maciau kaip
> elgesi taviskiai per ta akcija prie Seimo, tai sakyciau,kad gan ramaus
> charakterio,lyginant su miteliais .Jeigu prei mietlio butu priuvede be
> paliovos lojanti kta suni,kaip kad buvo,kai prei tavo suneku pradejo
> loti kazkoks kiemsargiukas,kai is jo siemininkes bande imti interviu,tai
> mitelis nebutu leides ivykti tai akcijai:)

O aš manau, kad didžiąja dalimi visgi tai ne taksų, bet šeimininkės
nuopelnas :)

> nuostaba(jeigu ne baime). O kaciukui veterinarinio Hill's pas jas neradau:(

Bijau, kad jeigu tai tikrai dietinis-medicininis produktas, tai ko gero
tik pas veterinarus ir gausi... Dar gal bandyčiau ieškoti Hillso
platintojų ir tartis su jais, ar jie galėtų per savo kanalus gauti - ir
už kokią kainą.