Tema: Re: Antibark
Autorius: hj
Data: 2010-01-02 12:18:02
Ačiū Daiva, pabandysiu įjungtą radiją palikti.

Aš galvoju apie antsnukį, kuris varžytų šuniui lojant pilnai išsižioti
(lojimo garsas tikrai sumažėtų).

P.S. pastebėjau, jog šunys palikti vieni niekada neėda ir net nelaka
(filmuota su kamera įsijungiančia nuo judesio).
P.P.S. galima loti net užlipus ant stalo :)