Tema: Re: ieskau pavadzio rotveileriui
Autorius: Faktas
Data: 2009-12-28 15:00:34
nu jie neturi jegu, o tu neturi sirdies ir viskas.
tai koks gali buti vedziojimas?
arba vedzioji bbdejes kas ten ka lepina, ir uz maziausia truktelejima kerti atgal is visu jega, kad
tas verstusi, arba saugai sirdi ir visai nevedzioji.
bet dabar tai niekaip nedaeina prie ko cia tas issitempiantis pavadis. kuo jis tau geriau?
kad jei pamato kita rotveileri ir raunasi i prieki, tai tu atleisi ir sutaupysi ant sirdies,
nereiks nieko tempt, o jie tegu sau ten pjaunasi?