Tema: Re: Kaip kovojat su kurmiais
Autorius: Levas
Data: 2009-11-02 21:33:42
agaga kurmiai gerieciai is cekisko multiko... Jie plesrunai ir t.t. Dvi dienas neistustinau sloviko, tai viduje radau viena kurmi ir viena atsargini kailiuka. Arba kurmis nese savo iseigini paltuka i ximcistka, arba buta dvieju kurmiu ir vienas buvo sudorotas.
O siaip pasileidi kurmi i kokia tuscia vonia ir imeti koki naktini slieka, oj kaip greitai tas nepritaikytas kramtymo aparatas dirba. Ir siaip, be juoku, prie kurmio be geru pirstiniu nelyskit.

--
Bye, Levas