Tema: Re: suns registravimo dokumentai?
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-10-28 22:12:50
Dar neseniai galėjau tiesiog duoti nuorodą www.registracija.lt o ten viskas parašyta...
Tačiau kiek žinau nuo rugsėjo mėnesio Vilniaus savivaldybė nepratęsė sutarties su šia įmone. Dabar pasirašyta sutartis su kitu registratorium. Kokiu, kur - aš vis dar NEŽINAU.
Tvarka buvo tokia: šuns čipavimas nemokamas. Registracijos kaina 10 lt. Į vet. pasą įsegdavo geltoną popieriuką - registracijos pažymėjimą, taip pat duodavo mėlyną plastmasiuką - žetoną, kurį reikėjo kabinti prie antkaklio. Gyvenantys daugiabučiuose privalėjo kas mėnesį mokėti 10 lt į Vilniaus apskrities mokesčių inspekcijos sąskaitą. Gyvenantiems individualiuose namuose nereikėjo mokėti.
Iš esmės tvarka turėtų būti likus tokia pati. Tik dabar už šunis "iš sąrašo" reikės mokėti po 50 lt į mėn, ir neaišku, kas ir kur registruoja.
Siūlau skambinti į savivaldybę, klausti, kur galima užregistruoti šunį, ir garsiai bartis, kodėl niekur nepaskelbta tokia aktuali informacija :)