Tema: Re: kaciu terorizmas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-12 14:11:03
Aga, "po nedaug" varianta atmetus...
Patarkit ka daryti: yra 4 kates. Viena RAJI, kita - maziau raji, kitos 2 - dar maziau.
Raji - reiskia sueda savo dubeni, tada daro rokiruote - prastumia snukius ratuku ir tarso kitus dubenius. Antroji pagal rajuma tuo metu damusineja is paskos. T.y., maisto nelieka nei vienam dubeny per 2-3 minutes, nors faktiskai 2 kates yra "neprivalgiusios" (jos megsta daznai bet po mazai).

Ka daryti? :))