Tema: Re: Del guzelio
Autorius: Daiva D.
Data: 2013-01-09 15:18:45
O ir šiaip miniatiūrinių veislių dantys greit apsineša.

"unce"  parašė naujienų news:kcj6mn$m6m$1@trimpas.omnitel.net...

na esmė kad būtų kietas maistas. o tai būna kad popina mažiukus, o nuo
minkšto maisto dantys neapsivalo.

"Aha"  wrote in message news:kcj48d$jtm$1@trimpas.omnitel.net...

ne, suo gauna sauso maisto, subproduktinės dešros, virtos mėsos (žvėriena),
apvirtų kaulų, ką iškaulina iš šeimininkės, sauso kačių ėdalo kiek spėja
pavogti iš katinų, maistas tikrai įvairus, žinoma iš to ką išvardinau tai
kasdien yra sausas maistas ir subproduktinė dešra (ne maximoi perkama). O
dantis reiks patikrinti, vakar limfmazgis jau perpus sumažėjęs, suleidome
antibiotikų veto duotų tai šuo toks nelabai koks pasijuto, bet rytą jau
viskas gerai buvo. Sausą maistą perkame iš Baltic agro, ten lyg kažkoks
suomių gamybos, pavadinimo nepamenu, tą patį puikiai ėda ir kiti 2 mūsų
šunys

"unce" <elmer#NEREKLAMAI@centras.lt> parašė naujienų
pranešime:kcj2j0$ijf$1@trimpas.omnitel.net...