Tema: Re: Klausimux apie suns auklejima specifinej situacijoj :)
Autorius: Levas
Data: 2012-08-06 10:49:55
kas trugdo biski ir dantim ir biski uzgriuti ir prispausti? Jei suo supras kas cia gaujos vadas, jis desimt kartu bus laimingesnis. Jis jausis stabilioje seimoje ir apsaugotas.

Mano suo kartais zaisdamas pradeda biski atsipalaiduoti, tai mikliai buna keliom sekundem "padusinamas" (uz gerkles, kojom i virsu, prispaustas, seimininkas issisiepes dantis ir biski urzgia), o poto paleidziamas. IR iskarto viskas tvarkinga, zaidziam toliau. Juk tai tik smulkus priminimas, kas cia vadas.

Bye, Levas