Tema: Re: Q: kosmetika suns kailiui
Autorius: Laura
Data: 2011-11-20 21:05:05
Nebandžiau, bet pagal kainą įtartinas :)
Sąvėlom šukuoti svarbiausia teisinga technika - išmaudyt šunį, užtepti kaukę
(geriausia - skirtą būtent sąvėloms šalinti), paskui dar šlapiam šuniui atsargiai
iššukuoti kailį, sąvėlas išsklaidant pirštais ir pamažu šukuojant (nuo plaukų
galiukų pamažu artėjant prie odos). Šukavimo metu galima ir kokį nors purškalą
naudot, man labiausiai pasiteisino visokie aliejaus pagrindu.

Hello audrenas69,