Tema: Re: Kaina užsienyje
Autorius: Ruta
Data: 2011-07-04 13:32:42
Am 04.07.2011 11:50, schrieb trickyvic:

> Sakydamas "isperos" neturejau omenyje nei vienos veisles, o tiesiog
> visus suniukus ( ar geriau dabar pasijautei ? :) )

Ne, negeriau. Manau, kad tokių žodžių vartojimas viešojoje erdvėje (o ši
grupė tokia yra) iš viso nėra teiktinas - bet kuriuo atveju man tai
kultūros stokos požymis.

Bet asmeniškai man tavo kultūringumas ar jo stoka nekaso, taip kad labai
blogai irgi nesijaučiu :)))

> Neduodant jiokiu garantiju, kaina yra niekuom nepagrista, kadangi
> garantiju duoti nera galimybes, reiskiasi tokios pinigu sumos yra
> ciulptos is pirsto

Garantijos - kaip ir bet kurios kitos prekės atveju - duodamos pagal
tikimybę, kad tas daiktas atitiks norimas savybes. Ir, tikėk netikėk,
paveldimumas nėra visiška loterija.

Ir, beje, garantinio įsipareigojimo finansinė esmė ir yra, kad
sureguliuojamos procedūros, kas ir kaip, jei laukiamos ir užtikrintos
savybės tokios nebus.

ir man tik juokas is tu zmoniu kurie sumoka tokias
> pinigu sumas, krc lochai ir dazniausiai kuo daugiau sumoka - kaip
> taisykle tuo maziau suvokia.

O aš nesuprantu, kas čia juokinga, jei žmogus perka už "tokias sumas"
šuniuką su jam pažadėtais požymiais ir pagal normaliai sudarytą sutartį
tuos pinigus atgauna, jei šuniukas pasirodo esąs brokuotas.