Tema: Re: Naujokas
Autorius: Ruta
Data: 2011-05-28 20:26:32
Viskas teisingai. Bet reziume - reikia patirties, kurios neturi net
daugelis, kaip tu vadini, "senosios mokyklos" dresuotojų (nežinau, keik
tokių yra, bet įtariu, dar labai nemažai), ir daaaaauuuug laiko bei
entuziazmo užsiiminėti su šunimi. Tai šuo arba jau patyrusiems, arba
tokiems kurie tik tuo ir gyvena (visų pirma - kinkinių sportu).