Tema: Re: Labradoras labai seriasi ka daryti?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-03-26 20:20:23
Pamenu kaip išdidžiai mano šuo eidavo per miestą su manim. Kaip tikras
Londono aristokratas ;)
  Šuniui baisiai reikia būt kuo daugiau su žmogum, ir ne šiaip būt, o veikt
kažką bendro. Kasinėdavau daržą, o jo neleisdavau ant lysvių, tai jis greta
pievoj išrausdavo duobę, kad tik uodega kyščiodavo. Abu dirbam, vadinas ;)