Tema: Re: Reikia banguotosios papugėlės all included
Autorius: Arj
Data: 2011-02-24 18:41:24
saip gausi bet kur to - tiek turguj, tiek kikoj, tiek kitur - uz banguotas paprasciau tik amadinos.

Tau reikia: paukscio - spalva issirinksi pats, tik turek omenyj kad banguotuoju papugos skiramos pagal antsnapio
spalva - pas patinus jis melynas, pas pateles rudas - cia pas suaugusias (turek omenyj kad pas jauniklius kartasi ta
ansnapio spalva pasikeicia - cia tas reikalas buna 4 men amziaus - ta prasme iki 4 men spalva vienokia, po to patampa
jau priesinga. t.y."tikraja")

Narvelis - tinka bet koks pagal dizaina, 40cm*40*40 - uzteks jei paleisi paskraidyti :)
Svarbus nuansas - gerai jei apatine narvo dalis su stiklu, o ne grotelem - jos megsta praustis, o kai prausiasi, "vanduo
liejasi laisvai". Jei silta - gli kasdien prautis. Dar narves jokiu budu negali buti ant skersvejo.

Maistas - pas mane vienu metu labai ilgai gyveno proktiskai soru kruopomis is parduotuves, dabar gali gauti bet kokiu
kruopu - maistui labai nesirankios, tik reikia ji kartais paivairinti. Labai megsta bet kokius zalumynus (nuo kuriu
stabiliai vidurius paleidzia) ir medziu sakeles.
Del induku maistui -vandeniui - cia nebutinai pirkti, pas mane tam reikalui labai tikdavo paprasciausi dangtukai - ipili
maisto/vandens dienai ir uztenka.
Nes girdyklese vanduo uzsistovedavo ir smirdeti pradedavo, o is maisto seryklu bezaisdamos viska lauk iskratydavo
mazdaug per pusvalandi. Tiesa, tu pakabinamu seklu lazdeliu tais laikais nebudavo (apskritai kikos tais laikais nebuvo)
Dar reikia butinai akmenuku - cia smulkiaus zvyro pasirenki, ipili - daug nereikia, kur pre upes pasirenki puskili - 5
metams uzteks (pas mane 3 dangtukai kai indeliai nuolat budavo - su zvyru, su vandeniu ir su seklom (dazniausiai soru).
Dar kreidos galima, bet jos pas mane neliesdavo del nesuprantamu priezasciu.

Del rizikos - ziurek kad paukstis butu aktyvus ir tupetu ant lakteles ir viskas bus gerai. (jei tupi ant grindu, didele
tikimybe kad serga)
Saip nors kartais jos pamiega, bet visumoj apie ju bukle gerai matosi is elgesio - jei jos sveikos, visa diena aktyvios
buna - pamiega 5 min.,  50 min duodasi po narveli/ciulba /tvarkosi etc :)