Tema: Re: lg lcd tv problema su garsu
Autorius: Levas
Data: 2011-11-27 19:19:23
aga, groja visdelto TV.

TV su "namu kino DVD" sujungtas pilnu scartu. Kaip prie DVD prijungtos kolonkes ir stipriakas neaisku.
Bet sakei kad TV laidos su garsu, o USB be garso.

Pasitikrinau su savo teliku. Grojant is USB nera signalo per SCARTo isejima. Kodel? BBZ, reiki klausti kokio Hujango kuris rase softa.
Ar per skaitmena eina neturiu galimybes patikrinti.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt