Tema: Re: Dėl savaiminio automobilinio akumo išsikrovimo
Autorius: Levas
Data: 2011-11-27 13:49:42
Jei teisingai pamatavo krovimo itampa, tai 15V gali rodyti ir i generatoriaus+reguliatoriaus gedima. Gal buti, tie 0.8A teka atgal per generatoriu (reguliatoriu). Tada jokie saugikliu traukiojimai nepades, nes generatorius pajungtas tiesiogiai. Reikia laideli atsisriubuoti.

-- 
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt

"KaroliS" <1@1.com> wrote in message news:jat7co$nof$1@trimpas.omnitel.net...
> taip neturi buti , krovimas 15v yra per daug, iskrovimas 0,8 A irgi yra 
> stipriai per daug (apie 10W lempute) p[radziai ieskociau ar nesviecia kur 
> nors lempute (pvz bagazine), jei ne, tada traukti po viena saugikli ir 
> ziureti kada nukris srove bent iki 0,1A , nukritus ziureti kas ant to 
> saugiklio pajugta ir ieskoti toj grandinej gliuku
> 
> "kipsas" <nesakysiu@adreso.lt> wrote in message 
> news:jat70f$n8b$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mašinukas Audi 80, dyzelinas
>> Įdėtas visai naujas akumas. Po savaitės niekur nevažiavimo - išsikrovė 
>> tiek, kad jau užvesti negalėjau. Yra centrinis užraktas ir gamyklinė 
>> signalizacija. Užvedus, rodo apie 15V krovimo įtampą. Veikiant varikliui 
>> ir įjungus visus elektrinius prietaisus įtampa krenta labai nežymiai. 
>> Išjungus variklį ir pamatavus su ampermetru rodo iškrovimą 0,8 A. Ar taip 
>> turi būti? Kodėl akumas nusėda? 
>