Tema: Re: gal yra skalbykliu meistru ?
Autorius: azartas
Data: 2011-11-23 10:44:39
Ir man teko ardyti savo Bauknechtą, net porą sykių. Pirmą - kai
becentrifūguojant durelės atsidarė (vertikalaus įdėjimo). Antrą - nupuvo
pačios guoliavietės.
Jokių ten problemų nėra, viskas vos ne lego principu išsiaardo ir
susirenka.
Detalių galima rasti ir spec parduotuvėse arba pas skalbyklių
remontuotojus. Nes kartais būna, kad guolis keičiasi išsyk su visa
balvanke.

Svarbiausia alaus nepamažinti. Ir nepadauginti! :)