Tema: Re: eneloop
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-18 12:11:32
st rašė:
> bet, cia viskas galioja kai pasikrauni ir eini fotkint pvz., bet jei
> pasikrauni idedi i fotika ir palieki menesiui, tos talpos nelieka, ir kazin
> ar siekia tuos pacius 2000mah. ir dar jei kokios nekilmingos baterijos,
> fotikas net nesiteikia isijungti po menesio stovejimo.

Viskas galioja pagal *paskirtį* (talpa, iškrova, kaina/kokybė). Eidamas
fotkinti po mėnesio aš paprastai pasirūpinu energijos šaltiniais iš
anksto, net jei viduje tupėtų enelūpai (kas ten žino kiek tos energijos
belikę?); nematau problemos pasikrauti iš anksto ir turėti kelis
rezervinius sąlyginai šviežius pirštelius.
Tie tenergy elementai, beje, pagal kai kuriuos testus išlaiko ~60%
talpos po 2 sav.; daugiau, nei vidutiniškai kokybiškai, kaip paprastoms
NiMh. Tiesa, jų talpa, pagal testus tėra ~92% nominalios, tačiau tai
vistiek (gerokai) daugiau, nei enelūpų pradinė.