Tema: Re: Aliuminio juostu pjovimas
Autorius: Shadowed
Data: 2011-11-16 08:53:55
RA imesk koki kontaktu su kaina, susirinksio materiola ir bandysiu prasyt
pagalbos. O kreiziukas lygiai pjauna? Man cia visa fyskee tame kad pjuvis
turetu buti lygus ir statmenas juostai. Kosminiu tikslumu nereikia, bet nu
ir su nazovke taip tiksliai nenupjausi...

"RA"  parašė naujienų news:j9uiov$mbk$1@trimpas.omnitel.net...

kreiziukas yra, galim pjaut. Medziaga tektu paciam atsivezt. Bet manau, kas
prekiauja, turi galimybe ir atpjaut