Tema: Re: kaip pigiausiai padaryt ventiliatoriaus greicio reguliavima?
Autorius: Evaldas
Data: 2011-11-11 10:33:55
Paskerdes pastatoma ventiuliatoriu rasi varikli su keliom  apvijom ir
perjungikli. Kaip tu tai pritaisysi savo ventiliatoriui galva neisnesa.
Is visu kitu iskreiptu cia paminetu budu maziausiai iskreiptas yra
apsvietimo dimerio naudojimas,  nors geras spec. greicio reguliatorius kuri
cia reiktu naudot veikia kiek kitaip nei sviesos dimeris dar nera aisku ar
tikrai tas uz 99 yra toks geras.