Tema: Re: kontroleris saulКs kolektoriui
Autorius: Neziniukas
Data: 2011-11-09 09:10:57
Pagrindinis tokio kontrolerio darbas butt matuoti temperaturu skirtuma tarp
saules kolektoriaus ir boilerio ir kai kolektorius siltesnis pvz. 3
laipsniais, reiketu ijungti siurbli.
O kolektoriaus ir boilerio temperaturu loginimas tik papildoma bet labai
pageidautina funkcija statistikai surinkti ir ja pasidziaugti, bei kitiems
parodyti.
Projektuku panasiu internete ziurineju, bet dar neradau tinkamo.
P.s. carambola man patiko ir kaina tikrai nesikandzioja.

2011 12 31 12 12