Tema: Re: DC ampermetras
Autorius: Gintas
Data: 2011-11-04 11:39:14
Jungi prie sunto lygiagrecai savo ampermetra. Jeigu suntas 100A , 75mV-gauni skale 0-100A. Tolygiai susigraduoji ir turi, jeigu ner sugraduota. Jei pajungsi sunta 25A, 75mV-turesi skale 0-25A, susigraduot gali kokiais nori intervalais, turetu gautis tiesine priklausomybe. Del jungimo supratai teisingai, aisku-prijungus daug suntu, per visus gausis kazkoks kritimas, bet tai mizeris.

Padorus suntas, turedavo savo nr, budavo matomas kalibravimas (daro ipjovas, kad gaut tinkama  itampos kritima prie nurodytos sroves), jis budavo pritvirtintas prie tvirtinimo ploksteles varzteliais, kurie budavo plombuoti. Rasau is amtminties :)