Tema: Re: PC PSU lygiagreciai
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-11-01 00:58:04
O todėl kad surinktas kompas su tokiais komponentais, kur vieno maitblokio
prie pilnos apkrovos neužtenka, normalus 800W psu kiaulė brangus.. Kompas
dirba 24/7, turėjau kokybiška galinga maitbloki - nusprogo 1 savaite po
garantijos, nusispjoviau kelis šimtus už PSU dar kart mokėt.. Visokiu po
400W mėtosi pilna pas mane, bet nuo vieno 400W kompas dūsta lūžta arba
maitblokio apsauga suveikinėt pradeda..

Sukabinau 5 hardus, keiso coolerius, bd-rw ant vieno, likusį ant kito.
Realiai norėčiau VGA pakabint ant kito, bet bijau kad gaudama maitinimą iš
vieno per motininę, per laidus iš kito gali susipykt kas nors, nes voltažai
nėra tiksliai vienodi.

Kinietiško 1kw nenoriu, nes nors ir pigus - bijau kad nusprogus jei neišnes
viso kompo, tai puse..

Kokį elektroninį sprendimą pasiūlytumėt teisingiausiai naudoti abu
maitblokius? Apkrovą išdalint jaučiu sudėtinga? Kaip teoriškai teisingai
sulygiagretint juos, o ne tik naudot iš akies padalinus kaip dabar?